Forandringen min er i gang/ My Change/ 我的改变

Nå endevender jeg hjemmet mitt for julen og opptak med Tv 2.  De 30 kassene inneholder julepynt fra over hele verden.

 

Changing my home for Cristmas and TV recording. The 30 cartons contain decorations from around the world. Now I replace much of the decor in my apartment. The picture in the frame I just turn around. On the flip side, I have picture of my first Christmas tree.

我在家里举改变很多

 

 

Det er alltid spennende å åpne kartongene. Jeg blir nesten som et barn igjen :))

 

 

Bildet i rammen skiftes ut…

 

 

Så bare snur jeg det rundt…

 

 

Jeg har trykket bilde fra mitt første juletre, da jeg flyttet hjemmefra på baksiden av Marilyn 😀

 

 

Fortsettelse følger 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg