Med treet til topps 😅/ Outside My Windows/ 外面我的窗户

På instagram sigurdstormcom har jeg en liten video av dette :))

De spesialbygde hyllene utenfor vinduene mine, bygde jeg med utgangspunkt for julen.

Nå henger de oppe hele året med ulik dekor, men den lille stangen ytterst (bildet under til høyre er kun beregnet for treet ) 🎄😀

Nedenfor: Her restaurerer jeg dem litt 🔨

 

 

Å gå gatelangs med et juletre i hånden har blitt helt vanlig for meg. Disse bildene er fra God morgen Norge 🎥

 

 

 

Litt dandering

 

 

Akkurat denne delen liker jeg ikke. Flere som går forbi, stopper for og se og tar bilder av fotografen og meg hvert år 😬 hehe

 

 

Synd et kamera ikke klarer å gjengi et tre med så mange lys slik det er i virkeligheten, men det ser litt fint ut 😀

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg