Da kom endelig desember 🎄😀/ Finally December/ 最后,允许在十二月的衣服。

Inngangsdørene mine er nå pyntet til jul. Trærne må brettes ned! Husk dette! 🙂

Here is Christmas doors mine. How to make a perfect bow tie, I will return to. The trees are from Ikea, remember and bend all branches of artificial trees to ground !!! 🙂
这是圣诞节门矿。我将回到秘密制作精细循环。还记得和折叠人工树枝,降权

 

 

Hvordan man “knytter” slike perfekte sløyfer kommer jeg tilbake til om noen dager 😊 Det ser litt ut som plastikk, men det er silke, kan ikke ha plastikk i julen 😉

 

 

Dørene så ikke alltid slik ut. Da jeg kjøpte leiligheten, rev jeg alt og bygget det opp igjen. Døren meide jeg ned med motorsag og øks, siden  satte jeg in ny dør, listet den og gjorde den gammel med noen overskudsmaterialer

 

 

Trærne utenfor er fra IKEA. Det er lov å bøye grenene på kunstige trær ned, HELT NED!

Bildet til venter er slik de selges på IKEA 😬

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg