Gangen min/ My hall/ 一次我😀

Jeg har aldri likt at journalister beskriver at jeg har jul i hver krik og krok. Det får det hele til å høres overlesset ut.  I virkeligheten er det sentrert rundt om kring og det er luft i mellom  😀

Now the hall my finished garnished. The pillows I have made myself. I got a print shop to print old scraps of fabric, then I sewed them together 😀
我的时间完成。我做了自己的枕头 😀

 

 

 

Han her kjøpte jeg i København i fjord. Jeg pusset litt på ham med et grovt sandpapir og gne litt sort maling rundt om kring, slik at han fikk et eldre preg over seg!

 

 

Lysekronen pynter jeg med gran og røde sløyfer. Da jeg rehabiliterte hele leiligheten la jeg ny stukkatur i hallen, men i oktober fikk fikk vi et felles brann-alarmsystem. Så jeg gremmes litt når jeg ser dette bildet. Stygg ledning 😬 

 

 

Sheselongen. Her ligger noen puter jeg sydde for flere år siden  😀

 

Jeg trykket noen gamle glansbilder over på tekstil, så sydde jeg disse små pynte-putene. Er de ikke fine 🙂

 

 

Plexi-kransen over speilet i enden av hallen har fått en stor rød sløyfe på seg. Neste uke skal jeg vise hvordan man skaper helt perfekte sløyfer. De knyttes ikke! … 😉

 

 

Ferdig 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg