Jeg angrer ikke/ I do not regret/ 我不后悔 😀

 

Tv 2 God morgen Norge denne uken. Mer jul kan det vel ikke bli. Det røde må til! 😍

I changed my dining room of white and silver to red and I have no regrets.
There is something special about red.
Picture No. 2 shows how the dining room was.
this week I'm going on Tv 2
我做了房间。从白色和银色红色!

 

 

 

Bildet nedenfor: For en uke siden så spisestuen min slik ut. Jeg skiftet ut gardiner, malerier og flere ting. Så tilsatte jeg rødt. Hvordan dette hvite treet ble flyttet, kan jeg love var en prosess. Det står nå i biblioteket mitt og dit dro min venn Johannes Brun og jeg det dit som en kamping vogn. Jeg angrer ikke på at jeg gjorde rommet rødt! 🙂

 

 

Biblioteket går kun i sølv og hvit toner 🙂

 

 

Dette speilet kjøpte jeg forleden På Briskeby Gods på Frogner. De ble en del av inspirasjonskilden til rommet 🙂

 

 

Treet er en tett fjellgran. Pynten er hovedsaklig fra Shishi 🙂

 

 

Jeg er veldig glad i glassmontere, synes det gir en fin effekt 🙂

 

 

Nissen til venstre er tegnet av meg. Jeg har limt den på papp og festet bomull i mellom slik at det gir 3 D effetk :))

 

 

Lysestakene har stått i boden en stund.

 

 

Nå har de fått nytt liv igjen

 

 

Granbar og røde-sløyfer i lysekronen gir skikkelig julestemning :)))

 

 

Det er noe spesielt med den “gamle julen”

 

 

Det gamle speiler er fra barndomshjemmet mitt som mye annet jeg har 🙂

 

 

Tv´n spiller musikk og et tog går rundt. Den er kjøpt i tivoliet i København. Jeg kommer med mye mer jul :))

 

 

3 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Takk 🙂 Jeg skal se på bloggen din. Må innrømme at jeg ikke har hatt tid til noe de siste ukene. Bare poster innleggene og løper av gårde til neste happening :(. Men lover å se! :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg