Tv 2 og Kanal FEM i kveld. Mer jul hos meg 🎄🎄🎄😀 / TV 2 and channel FEM to night

 

 

På Tv 2 har jeg en reportasje i Eurojackpot kl 00:30. På kanal FEM kommer jeg tilbake  i Herlige hjemsjulespesial som sendes med meg hvert år flere ganger. Den kommer også i morgen kl 11:30.

Link til God morgen Norge som var i dag legger jeg ut senere:)Nå står alt ferdig 😊 

Everything is ready… On TV 2 and channel FEM tonight On channel FEM coming “Herlige hjem” Christmas Special 8:30 p.m.

Tv 2  I have a report in EuroJackpot at 0:30

 

 

Leiligheten står ferdig julepyntet. Her er noen bilder 🙂 Pepperkakehuset mitt og en del av kjøkkenet mitt 😀

 

 

Detaljer fra pepperkakehuset mitt

 

 

I taket henger en tønnering. Denne dekorerer jeg med ulike ting hele året

 

 

Spisestuen. Den går nå i røde toner, sløyfer og gran i lysekronen

 

 

Barbie som pleier å henge på veggen er nå tatt bort og erstattet med et klassisk motiv 🙂

 

 

Det gammeldagse treet 🙂

 

 

Biblioteket går i sølv og hvitt

 

 

Jeg er så glad i denne Maria figuren :))

 

 

Stuen

 

 

Dette bildet er fra i fjord. Treet i år er penere dekorert, men jeg fant ikke noe bra bilde 🙂  Det er veldig vanskelig å ta bra bilder av juletrær 🙁

 

 

Detalj fra treet

 

 

Fra innsiden i biblioteket

 

 

Utenfor 🙂 GOD JUL allesammen 😀

 

2 kommentarer
    1. For et nydelig julehjem du har !🎅🏻 Gleder meg til du ligger ut link til da du var på god morgen Norge. Jeg lurer på hvor du har kjøpt den flotte røde vasen som står på stuebordet ditt? Riktig God Jul🎅🏻☃❄

    2. Merete: Hei og tusen takk 🙂
      Jeg kan ikke svare på absolutt alt da dette er en del av jobben min. Defor har jeg et 82093044 tlf. nr. man kan spørre om alt. Leverandøren av vasen har fantastiske ting, men akkurat den vasen er utsolgt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg