Jeg eide ikke skam… 😱/ skruppel løse…

 

Jeg besvimer nesten når jeg ser dette bildet. Det er nesten 20 år gammelt, selv om det ikke ser slik ut… 😅 Jeg var 16 år da jeg lavet disse kronene. Samtidig sydde min første bunad som jeg her har på meg på bildet som kommer fra øst-Telemark. Tenk at min venninne Hanne og jeg gikk i gatene med disse kronene på hodet på 17. mai, vi må ha vært rimelig påseilet…. 😆 Det eneste jeg husker er at barna ropte” Der er kongen og Dronningen…😬  Siden så vi et glimt av moren til Hanne som snudde seg mot oss, kastet et kort blikk og dånte i bakken… 😂


 

 

Tv 2. Da reportasjen min i God morgen Norge ble vist 23. des. var kronene og den sanne historien bak hvorfor jeg lavet kronene med. Linken ligger nederst på siden 🙂

Nå i julen står begge utstilt  i et gammelt framskap i stuen og her blir de stående! (I hvertfal i julen) Kronene er laget i treverk, gips, metall, lenker, glass og prismer 🙂

 

 

De er veldig dekorative og de har vært glemt i flere år inntil jeg fant de i en kasse i boden i fjord..

 

 

I dag ler mine venner og jeg så vi nesten gråter av slike hendelser jeg stadig klarte å komme opp i… og i kveld 1. juledag sitter vi på taket av Akerbrygge, i samme leilighet nøyaktig samme sted som på bildet og spiser middag med bla. de nydelige små som satt på fanget vårt den gangen. Aurora og Adam 😊

Gledelig jul alle sammen 😊

 

God morgen Norge: http://www.tv2.no/v/1130450/

 


I believe I was 16 years old when I created this Crowns. Know they are in my living room for Christmas decorating.but when I was 18, so used a friend of mine and I these on 17 May. I faint almost by the thought that we did it .. costume I made too when I was 16 years old. It is East Telemark. 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg