Glad jeg tok hårtransplantasjon etter disse bildene…😅 Mitt første julehjem 2002 😊/ My first Christmas home

 

 

En av de første julereportasjene jeg hadde kom i 2002 for ukebladet Hjemmet. Bildene ble tatt året før 2002 og det var min 2. jul etter at jeg flyttet hjemmefra. Bildene har ikke spesielt god kvalitet, da jeg fotograferte bladet med iphonen. Treet var en gran pyntet med kuler i gull og sølv.

The pictures are from my first Christmas apartment in 2002. In the portrait picture below I have taken my hair forward. After this I have taken two transplants 😊

 

 

Dette bildet fra 2002 tok fotograf Svein Brimi (som også har tatt bilder hos meg flere ganger) av meg i ved Bogstadvannet. “Jeg har vel aldri hatt hentesveis” tenkte jeg. Men jeg må jo innrømme at noe “HENTINGS” har jeg bedrevet her… 😆 I 2003 og 2004 tok jeg hårtransplantasjoner. Hår fra bakhodet ble flyttet frem slik at jeg ble noenlunde som jeg var igjen… 😊

Siden har jeg “transplantert” og podet juletrærene mine, ting må jo se bra ut… 😆

 

 

Både speilet og peisen er snekret av meg. Peisen er faktisk bare lavet av planke materialer jeg har saget ut. Platen med “marmor” er en finner´plate jeg har marmorert. “Murstenen” inne i ildstedet er også bare malt av meg. Flammene er en lykt og en liten vifte jeg kjøpte på Standard en gang i tiden. Den så helt naturtro ut! 😊

 

 

Denne peisen er også lavet av meg 🙂

 

 

Mye greier.. Jeg har nok gjort det litt enklere med årene. Her er jo hver flate proppet til randen og askebeger har jeg  heldigvis ikke lenger behov for! :))

 

 

Flere av tingene og møblene har fulgt meg fra jeg vokste opp. Her har jeg supllert med to stoler fra loppemarked 🙂

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg