Tusen takk for i år/ ✨ Thank you so much/ ✨谢谢

Tusen takk for i år :😊

Til dere som har fulgt meg, vil jeg benytte anledningen til å takke for året som har gått.

Jeg er veldig glad for at så mange har latt seg inspirere av det jeg driver med, og det er rett og slett det som har holdt bloggen oppe.

 

Når det er sagt, vil jeg si: Det har vært vanskelig. Ikke fordi jeg har problemer med  å sette ord på ting, eller finne motiver å fotografere. Problemet er at dersom jeg beveger meg, ut av hjemmet mitt, falt lesertallene. Jeg har derfor vært nødt til å holde meg innen for mine 4 vegger, derfor synes jeg også det er vanskelig å reklamere for butikker jeg ikke har varene til i mitt eget hjem eller å ta imot sponsorpresanger. Derfor har jeg ikke lagt ut de reklamene jeg har kunnet. Som mange kunstnere, har jeg fokusert mer på det kreative, for det gir meg så mye at leserne blir inspirert og at det er behov for tipsene og ideen mine, det er så hyggelig!  🙂

Rettskrivning er heller ikke min sterkeste side, selv om jeg har lett for å ordlegge meg. Dette er to ulike ting, selv om mange ikke skjønner det. Å lese er noe av det  kjedelige jeg gjør, så da blir det litt dårlig her og der, spesielt engelsken.. Men jeg ser stadig feilene selv om jeg titter tilbake- alt jeg gjør går ganske fort. Så det er bare og si i fra NÅR jeg har noen grov feil! 😊

Uansett: Jeg fortsetter og jeg  har lagt merke til dere, kommentarene og så mye rørende ord. Jeg tar det ikke som en selvfølge! Tusen, 1000 takk og godt nytt år :😀😊✨

I want to thank all readers and nice comments. It's so nice that you have been inspired, that inspire me to continue! Happy New Year! 😀😊✨
我要感谢所有的读者和漂亮的意见。新年快乐!😀😊✨
The picture was taken in the dining room my 2013

3 kommentarer
    1. Ønsker deg Godt nyttår. Glede meg til å følge deg i2017. Din inspirere, noen skrivefeiler kan vi leve med.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg