Her er høna mi 🐔😀/ Here is my hen…

 

 

 

Det bugner av gamle og nye blikkbokser på kjøkkenhyllene og høna mi henger like ved 😉

Hønen er opprinnelig en hundeleke og er

kjøpt i en dyreforretning.

 

My kitchen corner, with my hen 🙂 and old and new boxes!

 

Jeg er ikke spesielt glad i interiør og ting fra 50 tallet, men denne veggklokken setter jeg stor pris på 🙂

Ellers har jeg flere gamle og nye blikkbokser fra antikvitetsbutikker. Disse gir god stemning! 🙂 

Når loppemarkedene begynner til våren, er det fult mulig å få tak i fine gamle bokser.

Jeg synes alltid det er fint med de gamle tingene rundt i hjemmet blandet med nye mer moderne ting 🙂

2 kommentarer
    1. Uff, stakkars høne.Dette er jo makabert 🙁 Men kanskje du også bruker pels/pelsprodukter? Dyreplageri 🙁

    2. Heidi: Det står at det er en hunde-leke, altså plastik. Ja!, jeg kjøper absolutt det som passer meg som er pent og som er til salgs,- så får politikerne bestemme hva som skal være til salgs og ikke! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg