Mer perfekt blir det ikke!/ It could not be more perfect!

Et taushetsbelagt oppdrag førte meg i weekenden opp til Bergen

In the weekend I went to a customer I have in Bergen. Customer will remain anonymous. I chose lamps from Majorstuen Elektriske... A more perfect shop are most likely not in all of Europe

 

 

Rundt om kring har jeg kunder og ikke alle vil at offentligheten skal se hva jeg gjorde hos dem… I weekenden dro jeg til en av mine proffilerte kunder i Bergen. Mye skulle gjøres om i huset og jeg valgte flere nye lysekroner og lamper til familien.

 

Selvfølgelig måtte jeg ha et bilde ved bryggen :))

 

I en antikkvitets-forretning i Bergen fant jeg mye fint til min kunde. Selv endte jeg opp med disse tre vakre fatene, som jeg ikke har plass til… 😀😁

 

 

Mer perfekt blir det ikke!

Belysning: Det er ikke noen forrretniing som er mer perfekt enn Majorstuen elektriske når det kommer til Lysekroner, bordlamper, stålamper, lampetter og en og annen interiørting, så valget var enkelt! Jeg valgte ut lamper herfra!

 

 

MAJORSTUEN ELEKTRISKE (i Kirkeveien  57. Tlf: 22467540)  er drevet av Bente- Lill Viste, dette er Uten tvil Norges flotteste lampe-forretning på 850 kvm. Mest sannsynlig finner man ikke lignende i hele Europa!

 

 

Det er vanskelig å få inntrykk av hvor flotte lampene er på bilder, her må man bare dra og se selv!

 

 

 

Det er enkle lamper eller lamper for den mest kresene 🙂

 

 

Her kan man gå i timesvis og oppdage noe nytt hele tiden 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg