Before and After

 

Slik gjør jeg det: I alle rom jeg det slik at jeg kan ta før og etter bilde  med stor kontrast, hele året i alle sesonger.

 

This is how I do with all rooms throughout the year. Table lamps are stocked and designed by me!

Før:

 

 

Etter:

 

 

Bord lampene og senge-gavelen er lavet av meg fra skrats. Lampene har skjermer i ulike farver mens senge-gavlen kan snus rundt slik at den skifter farve! 

Ellers skifter jeg ramme på bilder. Andre farver i stearinlys (her lysekronen) blomster, puter, pledd, stoltrekk etc. Jeg går aldri lei 🙂 Slik så soverommet mitt ut for 3 år siden. Sommer/vinter 🙂

Før:

 

Etter:

 

 

bord lampene har jeg snekret i treverk. Jeg har belagt dem med 14 karat gull monterte ledning, bryter og holder. Så skar jeg ut  glass som midtparti. Alt er 100% lavet av meg og det mitt design. De sorte skjermene er mitt verk, men de hvite har jeg kjøpt 🙂

 

 

Som vanlig gjør jeg ting i omvendt rekkefølge. Først lavet jeg lampene så tegnet jeg dem på data og lavet et kult bilde 🙂

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg