Som et alter 🙏😇/ As an altar

 

For et par uker siden viste jeg denne veggen i stuen min. Nå har jeg byttet ut bl.a. Maleriet igjen med et over 200 år gammelt maleri av Jesus

Nå er Jesus, Buddha, dødningskalle, og engler blandet sammen 😍



Jesus related to Buddah, corpse-skull, and angels. I created a halo of Jesus of wire, glitter and glue. I love some kitch 😀

 

 

Lysestaken midten har jeg laget selv av ulike deler, gullglitter på rull og kunstige 

 

 

Gullbaren er kjøpt for 70 kr i en svensk forretning.

 

 

Med hjelp av et renseri- kleshenger, litt glitter og lim, lavet jeg en glorie av gull til Jesus. Det er gøy med litt kitch 😀

 

 

Den 200 år gamle rammen er belagt med bladgull i både sølv og gull, er den ikke fantastisk..? 😀

 

 

 😇

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg