Leter etter kvinnen som vil bære frem vårt barn…/ looking for the mother of our children 😄

Instagram: sigurdstorm

 

 

Tusen takk for all støtte og gode og fantastiske ord fra dere som har ønsket å stille opp, til dere som har skrevet og til alle som har likt innlegget mitt. Jeg var sikker på at det kom til å komme reaksjoner. Det er sikkert noen som har reagerer på at jeg er så åpen og personlig, men det spiller liten rolle dersom resultatet blir et barn – og jeg har fått noen svar, men må gjennom en prosess for her velger man ikke første og beste!

 

 

Interiørbloggen min tok en litt annen vending på mandag!.. Jeg ønsker å henvende meg til deg eller dere som kjenner en singel kvinne som ønsker barn! Jeg ønsker å ha en mor til mitt eventuelle barn. Derfor ønsker jeg å ha en ordning hvor man deler omsorgen.

Kvinner “fleiper” stadig ang. det å få barn med meg. Nå er det ikke tull lenger! Min tid renner også ut dersom jeg ikke setter i gang nå!

Jeg har en lege som hjelper meg med prosessen, da er oddsen større! 

 

I address myself to the one who could imagine having a child with me. I know a doctor who helps with the process. I 
I want to share the care fifty/fifty. If you find it interesting,contact me at Messenger or mail: [email protected]
I will give you more information!

Bidene er av meg:

 

 

Genetisk fungerer jeg som en okse. Jeg blir aldri sliten, jeg har ikke vært syk på over 10 år og jeg husker ikke sist gang jeg var trett, men jeg har ikke ADHD og jeg bruker ikke stoff! Jeg vet ikke engang hva fyllesyke er! 😆 Jeg er full av energi og liv og jeg er sikkert litt gæren som legger dette på Face ;-)) Utenom det er jeg omsorgsfull, jeg har stor empati med andre og jeg er veldig åpen, noe som kanskje skinner igjennom her. – Litt unorsk er jeg og halve meg er jo faktisk fra alpene i Østeriket 🙂 

(Grunnen er at jeg ønsker å gjøre det på denne måter er fordi jeg er homofil, noe jeg regner med at mange vet. Det legger jeg aldri skjul på spesielt ikke de gangene jeg er i medie og tv sammenheng)

 

 

Hvor er du…? Dersom du eller en du kjenner synes dette virker interessant, tar jeg gjerne i mot svar på Facebook-Messenger eller til:  [email protected]. Kvinnen jeg ser etter må ha en stabil plattform i livet være frisk!  Målet er å møter å se om vi har noenlunde samme verdigrunnlag.  Til dere som svarer meg, vil jeg selvfølgelig gi mer utfyllende informasjon. kun seriøse henvendelser. Del gjerne innlegget 🙂 

 

Savnet etter et barn er stort, jeg ønsker så gjerne og ha en jeg kan elske for alltid…

 

 

 

 

 

 

 

9 kommentarer
    1. Masse lykke til Storm, jeg er sikker på du finner en mamma for barnet ditt, vær nøye, og vurder alle sider av forholdet så blir det supert. Sier bare tvi tvi, og det vil bli et fantastisk vakkert barn det er jeg sikker på.
      Klem

    2. Ærligere innlegg finner man ikke. Lykke til på veien, og håper du finner det du leter etter. Alle som vil ha barn fortjener noen å elske, se vokse opp og bli et flott samfunnsmenneske!

    3. Respekt! Håper virkelig du får ønsket ditt oppfylt. Hadde jeg vært 10 år yngre hadde jeg helt klart og selvfølgelig stilt opp, du er et flott menneske 💟

    4. Hei skjønne deg. Dessverre er jeg for gammel så min tid er forbi. Det ville bare vært supert om jeg kunne for du blir nok en super flott far. Lykke til og så håper jeg en singel kvinne tar fornuften fatt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg