Savnet….. ??? 💔 Jeg er singel!

 

Jeg blir møtt med gratulasjoner, lure smil og utalelser som: Ja nå har du fått kjærste … 😏 Men Erlend Elias og jeg er ikke sammen og har aldri vært det. Vi er jo bare gode venner og jeg setter utrolig stor pris på ham 😀

Spørsmål har dukket opp i forbindelse med at jeg legger ut mapper i albumet mitt fra livet, jeg ønsker og forevige. Erlend er en venn og det er jeg glad for, for venner kan vi ha for alltid! Jeg legger stadig ut bilder med venner og de samme går heldigvis igjen! 🙂

 

 

I midten: Fantastisk menneske, vakker tvers igjnnom – Britt Fossum!

Derimot savnet er….:  Alle meldinger jeg fikk fra single fyrer som stadig skrev. De dabbet litt av før jul da folk begynte stille spørsmål om jeg hadde fått kjæreste. Beklager at jeg ikke svarer når jeg får slike meldinger. Det virker sikkert litt rart at jeg da savner det nå… Jeg tror ikke jeg er bedre enn noen, det er ikke derfor jeg ikke svarer, for noen har skrevet det også! Men jeg synes jeg skal slippe å føre de første replikkene. For ofte blir det bare skrevet: Skjer, sexy, finne på noe, eller du er…og et eller annet kompliment. Det jeg savner er at det komme en melding med mer enn 3 ord? Hvorfor skal jeg lede samtalen. Jeg er åpen og drar det lett videe, men jeg vil på en måte være overbevist, så bare kjør på, jeg er singel! ;-)))

2 kommentarer
    1. Orker virkelig ikke å svare om jeg bare får en slik kort melding som du beskrev her. LITT mer innsats må man faktisk legge ned…Er så lei av datingverdenen slik den er nå. Det er for lettvint å hoppe fra den ene til den andre. For all del, jeg er jo en del av dette selv. Men at det er bra i lengden, det tror jeg ikke. Man mister seg selv underveis. Lange, gode samtaler er noe jeg savner. Og forståelse, nysgjerrighet…Noen som SER deg og da mener jeg mer enn kroppen din…
      Håper du kommer i prat med en kjekkas med mer enn et pent smil og en teit replikk. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg