Var meningen å spidde meg med denne..? 😶/ Should they threaten me with this …?

Instagram: sigurdstorm

 

Rommet de kastet meg inn i var mørkt, selv visste de ikke at det var dette rommet de lette etter. En av gjerningsmennene hadde tatt det ene krystallspydet fra en kandelaber i stuen. Jeg hørte de kalte meg homo to gangen.- Den ene gangen utalte en av mennene noe sånt som: Hvor er de jævla klokkene, jeg dreper den homoen dersom vi ikke finner dem. Jeg hadde allerede revet ut noen av klokkene fra skapene. Jeg hadde slengt de ned på gulvet under en del klær. Da jeg hørte han si dette fikk jeg panikk. I tillegg hadde jeg jo også revet av teipen som de ikke hadde festet spesielt godt og nå hadde jeg også fjernet klokkene de lette etter… Jeg hørte raske skritt mot rommet jeg oppholdt meg! Nå var jeg ferdig tenkte jeg!….,men plutselig gikk enda en alarm, de løp!….  jeg var reddet! 

 

I was thrown into a room. On the outside, I heard that they were looking for my watches, they was where I was lying. One crystal spear was taken. He  came running towards the room I was, they were looking for watches. suddenly put another alarmi started. I was rescued I thought. I will write the whole story soon

Det ene spydet fra innlegget i forgårs ble stjålet. Følelsen av at de kun tok det ene spydet er faktisk verre at de tok begge. …  Var vitsen å spidde meg med dette mon tro…?  😬   Innlegget: lhttp://sigurdstorm.blogg.no/1489338526_holdt_p__spidde_meg_p_disse_128556_basic_instinct.html 

Bildet nedenfor er fra innlegget på søndag, dagen før det skjedde!

 

 

Her er spydet borte, hvorfor tok de kun det ene….

 

 

Store deler av dagen i dag har jeg vært i avhør. Et fint avhør om man kan kalle det, det.

Jeg har forklart saken i detalj og jeg holder på å skrive hele hendingsforløpet selv. Dette må ha vært nøye planlagt, hvis ikke skjønner jeg ingen ting. Jeg kommer tilbake til det når jeg er ferdig.

Jeg vet ikke om det er en slags bande på gang her i Norge, men i følge flere personer og en av journalistene jeg var i kontakt med på mandag, var dette “Kardashian” aktig. – Kastet inn på et rom og kneblet  rundt hender og føtter! Jeg kan ikke si det nok, vi kan dessverre ikke stole på noen lenger! 😔

 

 Tv 2. nyhetskanalen fra i går: http://www.tv2.no/v/1175508/http://www.tv2.no/v/1175508/

4 kommentarer
    1. Så fruktansvärt att vi inte ska kunna känna oss trygga i vårt eget hem!!! Hoppas att du får hjälp att bearbeta den hemska upplevelsen. Styrkekramar😚

    2. Ja dette e grusomt!takk gud du hadde alarm!utrolig trist di bryter seg inn..å lager traumer på folk..så ødelegger di enda ting som e fine uten å få med seg det di lette etter!viser du e smart som har sikret deg godt jobba.håper di skyldige blir tatt å dømt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg