Norges Madonna ekspert Johannes Brun 🎶

🙈 “Når katten er borte danser musene på bordet” #kjærestenjenserborte

I kveld skal vi feire bursdag for en venn hjemme hos Johannes 😀 Noen interiørbilder nederst på siden! :))

 

 

Når jeg kommer gående med mine poser med flasker og stæsj vet alle at det blir fest!  😀

 

 

I kveld skal vi feire bursdag til en venn hos Johannes Brun :))

 

 

Jeg drikker sjeldent før kl 20, men Johannes fikk trøkka i meg ei litta tår …😀 (Sjekk ut beistet som ligger i bakgrunnen, Skulle tro den var utstoppet, er jo aldri i ro ellers…)  😂

 

 

Når katten er borte….Jeg tar meg bokstavlig talt en liten dans på bordet… Lol  😂  #ikkehatmegjens 😱

 

 

Bursdagspynting :))

 

 

Jeg stoler ikke helt på Johannes som kokk…, derfor har jeg disse i bakhånd… 😂

 

 

Hjemme hos Johannes. Stuen:

 

 

Spisestuen:

 

 

Et av gjesterommene

 

God weekend alle sammen :))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg