This is design!

Å kalle my av det som laves i dag for “designermøbler” er egentlig ganske pinlig! Våre forfedre ville snudd seg i graven! 

I think it is embarrassing to call today’s furniture design … This old closet is design and it is from my childhood home. The pictures are from my previous bedroom.  Table lamps are designated and lichen of me. Bed gable is also made by me

 

 

 

Det gamle skatoll er design!!! 🙂 Det stod på mine foreldres sommer sted på Tjøme da jeg var liten. Disse bildene har jeg lagt ut tidligere og er fra mitt forrige soverom. Jeg er fremdeles preget av episoden jeg la ut her 19.03.17, så fokuset mitt er ikke på interiør, farver og “utskifting” akkurat nå…

 

 

 

Her har jeg bevisst blandet gull og sølv. Stukaturene og rosetten er malt i sølv. Tapetet går i gull

 

 

Bord-lampene er designet og lavet av meg. Jeg har skåret dem ut i treverk og glass. Skjermene har jeg lavet av voks, tekstil og papp.

Sengegavlen er også snekret av meg og den kan snus rundt, slik at den kun er gullfarvet.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg