“Påsketyvene” 💣💥/ Easter thieves

 

Han er “sulten”! 😬

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

Etter overfallet jeg ble utsatt for 13.03.17 har jeg behov for at gjerningsmennene vet et par ting. Det er tydelig dere har fulgt meg på en og annen måte!

 


I tillegg til overvåkningskameraene jeg hadde, har jeg nå flere skjulte kameraer man ikke legger merke til! Disse står på opptak hele tiden!

 

 

Jeg har også fått montert en liten skjerm ved hoved-døren som tydelig ser hvem som står utenfor og det er ikke lenger mulig å stå helt på siden, da vidvinkelen viser alt. Jeg kommer aldri uansett til og åpne for noen jeg ikke kjenner.

 

 

…Sist, men ikke minst… Når det tilsynelatende ser ut som at jeg ikke er hjemme har jeg nå arrangert denne nye vennen min som oppholder seg i den delen av leiligheten som grenser mot hoved-døren! og han er “sulten” for og si det slik! Så jeg foreslår at de som vil prøve og ta seg inn til meg heller går videre! 😬😱

 

 

Til de som ikke skjønner hvorfor jeg legger ut denne advarselen. Jeg ble utsatt for et forferdelig overfall 13.03.17 Her er innlegget: http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

God påske til alle snille :))

 

After the attack I had, I need to tell perpetrators that I have received several cameras filming all the time. In addition, I have a TV screen at the main door and a new friend who is constantly at home! So I suggest you go ahead … WOFF WOFF! 😉 Happy Easter to all kind of people :))

The assault: http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg