Denne er til Maria Montazami/ My summer gift to Maria…😅

 

 

Instagram: sigurdstorm

English verson, bottom of the page.

3 uker før Erlend Elias og jeg skulle reise til LA., kjøpte jeg dette fantastiske kruset til Maria Montazami.

Erlend, en felles venninne Britt og jeg skulle ned til Los Angeles. Vi skulle feire 17. mai og besøke bl.a. Maria Montazami som bor rett utenfor L.A,

 

 

Nå når jeg står og dekorerer hjemme til sommer, finner jeg presangen til Maria som lå klar sammen med koffertene. Billetten til reisen og alt var klart, men så dukket det opp ting som gjorde det umulig for meg å dra. 😔 Jeg kjøpte presangen i god tid og tror Maria ville elsket kruset. Hun er jo Miss “levestift” (som jeg alltid har trodd det het fra jeg var liten) 😏👄

 

 

Vel, jeg får gi henne koppen neste gang jeg ser henne. Kruset kjøpte jeg i en forretning med mye stasj på Nordbysenteret i Sverige. Dessverre husker jeg ikke hva butikken heter, da jeg ikke visste at jeg skulle komme til å legge den ut på bloggen…  
 

Jeg slapp i hvert fall unna varmen nede i L.A som jeg ikke er spesielt glad i 😅  Men nå kommer det vel litt varme her hjemme snart og jeg har vært ute og kjøpt peoner 😀

 

 

Nå må dere løpe å kjøpe peoner. Alle blomsterbutikker har dem! kan ikke annet enn å sperre øynene opp hver gang jeg ser så vakre blomster å tenke på alt det vakre Gud har skapt! Man blir så glad av å sånt rundt seg :))

 

.

 

I was going down with some friends to Los Angelis. We should visit Maria Montazami. Unfortunately, something went wrong, so I could not travel. The cup I have bought was for Maria, I found it while I was decorating this summer…She is Miss Lipstick 👄 so she will not get it next time 🙁  🙂

Today I bought peonies. That burden everyone buy now. The shops have a sea of ​​beautiful peonies :)))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg