Ha det bra… 🕷🐴🐜 / Good bye…

 

 

 

Han tok det knusende med ro!

Erlend Elias pakket bagasjen sin forrige onsdag for å reise til Farmen. Det første oppholdet gikk til et hotell i Halden der de andre deltagerne også oppholdte seg. Her var de “sperret inne” på rommene sine slik at de ikke skulle få se hverandre før fredagen som var.  Lørdag som var ble det offentliggjort i pressen hvilke deltagere som åkte inn og nå er Erlend til gards!

Han tar det alltid knusende med ro! Her sitter Erlend på kjøkkenet sitt  bare 30 minutter før han må dra av sted til halden. Leiligheten hans står heldigvis ikke tom, men er bebodd av en ansatt.

 

 

 

Erlend har en egen måte å ta det helt med ro helt frem til “avgang”. Slik er det med egentlig alt han gjør.

Vi har en klubb som heter Go gjengen. Noen av oss fra “Go gjengen” og hans søte mor Ann Irene var hos Erlend helt frem til avgang på onsdag.

På bildet nedenfor: Erlend Elias sammen med Ida Røyne og Pia Seeberg.

 

 

Erlend har et litt nærmere forhold til dyr enn hva jeg har. Men jeg ønsker å ha et nært forhold til dyr selvom det foreløpig sitter litt lengre inne pga dårlige opplevelser fra jeg var barn. Jeg hadde gullfisk i haven og ønsket meg en havfrue… 🙂  Men ingen ting er så vondt som å se et dyr lide, så jeg gråter bare jeg ser en fugel-unge sitte som et spørsmålstegn på bakken. Her har Pia klart å få meg husvarm med sin nye lille nydelige valp 🙂

 

 

Nå savner vi Erlend i noen uker, forhåpentligvis i 5 uker, hvis ikke rekker han kanskje hjem til feiringen av min bursdag som var i går, men som jeg skal feire om noen uker…  🙂

 

Vi vet hvordan Erlend gjorde det i 71 grader nord og vi vet derfor hva han er god for! Vi heier så mye på deg Erlend!!! :)))

 

Erlend på “Farmen kjendis”… 😂 😍

 

 

He is so relaxed.
Last Wednesday we stayed at Elend Elias before joining the celebrity farm. He takes everything with ease. Now we miss him
and hope he wins! :)))
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg