Det henger damer rundt meg…😀 / Ladies hang around me…

 

 

 

Jeg har ikke “orgier” på denne tiden av året. Så fremfor å ha Barbie´ne samlet i en orgie i en glassmonter som jeg stadig har, har jeg nå heller hengt de opp på bildet av Marilyn.

 

 

 

Enten det er Barbie, He-man, smurfer eller Playmobil, finner jeg alltid rom for minnene mine i det klassiske interiøret mitt :))

 

 

Her er de fleste folkeslag representert. Hvite, asiatiske, mørke, homofile og en lesbisk…  🙂

 

 

Dukken over er en av 2 min Mor la opp i sengen min om morgenen da jeg var halvannet år. Mor skjønte tidlig at dette var måten hun kunne holde på rundt i huset mens jeg satt der bergtatt i sengen med Barbie´n ved min side. Tenk at den er over 40 år :)) Men en dag tror jeg at det gikk en kule varmt for meg, da gikk håret…  😂

 

 

Speilkonsol-bordet er lavet gammelt og ser krakelert ut. Det kan bestilles via meg

 

 

Farvene jeg bruker i dette rommet som er en del av stuen, går i ulike lilla og rosa toner 

Forrige innlegg: Marilyn skulle blitt 91 år 1. juni. Slik hedret jeg henne: http://sigurdstorm.blogg.no/1496404175_y.html

 

 

I hang the children's toys around me all year long. Here I have decorated a picture of Marilyn.
All peoples are represented. The short hair doll symbolizes a lesbian and is one of the dolls my mom put in my bed in the morning. Then I sat watching her for hours 🙂 Suddenly I cut off her hair 😂
The mirror table can be ordered through me.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg