Pride sirkuset er tilbake igjen

 

 

Da skal det være sex i gatene og menn skal være kvinner.  Det er et politisk tog som for mange ser ut som et sirkus. Kan det bidra til aksept…?  I fjord var jeg ute med innlegget i linken nedenfor. Mange tok poenget mitt, mens andre “krevde” .. de vil ha aksept for sine personligheter, men hadde ikke engang aksept for at JEG stilte spørsmål og er skeptisk til hva godt selve toget bringer. Selvfølgelig ønsker jeg at alle skal være godtatt, men når mine Barbie dukker blir brukt mot meg, da har de ikke tatt poenget!…Fordi jeg er verken i toget med dukkene eller meg selv! 😉

 

 

Poenget mitt er at jeg synes alle skal gjøre det de vil RESTEN AV ÅRET, men det er jo slik at uansett hvor mye vi vrir og vender på det så er 80-90 % av jorden heterofile. Vi trenger all aksept vi kan få av heterofile menn, da det faktisk er de som nøler. Jeg har snakket med veldig mange av dem og de synes mye av toget er forkastelig. Klart toget er der uansett, men kan vi kreve full aksept når toget inneholder bl.a.  “sexakt”, med skinn, lær og “hundebånd”. Dersom heterofile trengte aksept for noe, kan det kanskje forestille at de ville demonstrert med sin sterkeste “manndomsbehov” og samtidig dra sine koner i bånd langs gatene, men jeg tipper kvinnene ville vært for kloke til å la mennene gjøre dette… Jeg er fullstendig klar over at store deler av toget ikke opererer slik og det er heller ikke den delen jeg snakker om!

Er vi i ferd og gjøre et politisk engasjement til et show… som faktisk jobber imot de fleste av oss homofile… Hvorfor skal vi forvente forståelse og respekt ut i fra dette… Jeg bare spør jeg… Dessverre er det ikke meningene til oss homofile  som teller…..

Innlegget fra i fjord: http://sigurdstorm.blogg.no/1466706517_pride_toget_drar_oss_.html

 

Kaken bakte jeg forleden i anledning min bursdag 🙂

 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg