USA ♥

Skrevet i går!

Instagram: sigurdstorm

Hva skulle vi gjort uten dere.. Hva skulle vi gjort dersom vi måtte slette alle de beste filmopplevelser, SANGENE og utallige av våre barndomsminne vi av og til glemmer opphavet til…

Hva skulle vi simpelthen gjort dersom vi skulle fjærne allt i vår jul som faktisk er Amerikansk….! Gud jeg elsker dere!

Men en ting vil jeg si ang. meg selv i forhold til USA. De som ser julen min i virkeligheten sammenligner den ikke med Amerika og selv vet jeg at den visuelle kreativiteten min er kun hentet fra 3 inspirasjonskilder: Min Mor. Det jeg ser i mine drømmer og ting som dukker opp i min egen netthinne.

Amerikanere som har vært hos meg påstår de aldri har sett noe lignende i USA og jeg vet selv at “Home alone” ikke har slike trær. At det er “mye”, er sikkert grunnen til at folk som ser meg i TV sammenheng føler det er Amerikansk (TV skjermen er tross alt mindre enn virkeligheten…)

 

Stuen min nå og for 6 måneder siden

Sommer:

Jul:

(Bildene over er dårlige og det er like greit, da vi egentlig ikke skal se på julebilder i juli-måned 😉

 

Men det er likevel så mye med hos oss, vår julefeiring og etterhvert annen feiring som har med USA å gjøre. Så siden siden NRK og TV 2 kaller meg Julekongen får jeg vel bare ta det “amerikanske stempelet” som et stort kompliment 😀

Vi har SÅÅÅÅÅ mye å takke USA for! :)))

Gratulerer så mye med nasjonaldagen Amerika! Love, love, LOVE!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg