Min første iMovie 📹 “I’m a movie maker”😀 😃

 

 

 

English version at the bottom of the page

Facebook og Instagram: sigurdstorm

Da er jeg tilbake etter ferien og skal fortsette bloggen og toppe min egen kreative-boble… 😉
 

Erlend-Elias bursdagsfeiring: https://www.youtube.com/watch?v=SS7dU-HiKXk

En 9. sekunders videosnutt jeg ønsket å legge musikk til, ble resultatet av å sette seg inn i iMovie. Forleden gikk jeg inn på Eplehuset og spurte om en av deres ansatte hadde mulighet til å vise meg grunnprinsippene til iMovie. Fyren var drit-søt og utrolig service mind! 🙂  Jeg er lavet slik at jeg må spørre om hjelp når det kommer til tekniske ting, ellers eksploderer det rundt meg…😂  Etter noen få strakser hjemme med iMovie på tlf, skjønte jeg det hele… Så… I weekenden var jeg i bursdag hos Erlend-Elias og 4-5 minutter med litt filming her og der fra en veldig hyggelig kveld, ga dette resultatet. Min kreative og estetiske sans, bare elsker å være “movie maker” 😃 Det kommer mer!… (Slik vil jeg forevige mine minner…) Trykk på lenken over! 🙂

 

My first iMovie 🙂 Birthday at my friend home: Makeup  stylist, lecture holder and reality star: Erlend Elias S. Bragstad

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg