Dersom det fantes en pille for å bli heterofil…

Hvorfor tror folk at Gud har skrevet bibelen… ?                      .

Takk for alle likes og den fine støtten fra innlegget mitt fra mandag. Det ble mange fine kommentarer på Face. (Det er bare å titte:) Jeg har jo aldri lagt skjul på at jeg er en homo som gjerne kan gå med på at noe har gått litt “galt” i prosessen… Det er kanskje ikke like “naturlig” å bli homo som hetero…for egentlig bygger ordet natur og gjenskapelse på at vi kan formere oss på en naturlig måte!…

Men dersom en person blir født med et handikap,  noe så enkelt som med 9. fingre.- Da kan vi  også si at noe galt, men vi har ikke mindre respekt eller er mindre glad i dem av den grunn! Derfor er det helt greit for meg at noen evt. synes det har gått litt “galt” med oss, vi får aldri et svar med to streker under uansett… og jeg selv føler det er noe “galt” når jeg ønsker barn, men to menn ikke kan få det.  Mulig det ville blitt overbefolket derom alle var heterofile… Selv ønsket jeg ikke å bli homo i utgangspunktet og de fleste av oss ville ikke det. Vi strittet i mot og mange av oss ville dø. Jeg ville også dø i flere år selv om jeg hadde venner og et fantastisk liv. Jeg følte meg skitten. Så nesten rart at dette vedkommende måtte angripe akkurat meg…

 

 

Maleriet av Jesus, er malt av en fransk kunstner på tidlig 1800 tallet.

Om noen har spurt meg har jeg alltid sagt jeg er kristen. Jeg tror rett og slett på Gud. Jeg har fått en del “stikk” opp gjennom tidene, men jeg kan forsvare meg. Noen mener at Gud skrev noe om at to av samme kjønn ikke skulle ha et samliv og da er jeg rask med og si at han i hvert fall skrev: At kvinner skulle tie i forsamling… vel… tror ikke Gud har ment noen av delene, han er åpen for kjærlighet og han har nok heller faktisk ALDRI SKREVET BIBELEN! Den ble skrevet av 5 profeter! Ikke rart det blir en del surr når 5 stykker går sammen om å skrive så mange sider. Det kan jo bli tull ut av at to mennesker formulere en setning sammen på Facebook… . 😂

Helt fra jeg gikk i parken og barnehaven hadde de lagt merke til at jeg skilte meg helt ut med blant annet med min kreativiteten. Min mor og far så det selvfølgelig hjemme også. Til tross for aksepten rundt meg, sa jeg ikke noe hjemme før jeg var over 20 år. Alle hadde selvfølgelig skjønt det, men jeg bare håpet på en “pille” som skulle gjøre meg “normal” / heterofil. Min mor hadde sagt til mine søsken og meg fra vi var små, at vi kunne bli kjærester med enten  pike eller gutt og at det ikke spilte noe rolle. Hun sa også til min Far, (Min fantastiske macho-far som hadde kropp og muskler som en He-man figur) allerede da jeg var 3 år:  ” Vi må nok regne med at Sigurd er homofil”. Far svart på sin Østerrikske aksent: “Åhh det er fantastisk, da slipper vi å miste ham til en svigerfamilie”…

 

Men dersom en slik “pille” fantes, ville jeg ikke tatt den i dag… 🙂

Tusen takk alle sammen 🙂

Innlegget jeg skrev sist:  http://sigurdstorm.blogg.no/1502642360_y.html

 

11 kommentarer
    1. Du er deg selv og det er viktigst…det kommer en dag der vi må slutte å kategorisere mennsker etter kjønn og legning og simpelthen beskrive egenskaper som mennesker.Og jeg er enig..finnes det en Gud, og Jesus levde er nok toleranse og kjærlighet de viktigste prinsippene i kristendommen! lykke til med å få barn! et ønsket barn har det best hos foreldre som ønsker det uansett kjønn.Jeg må si at du har hatt en fantastisk familie som har stilt opp for deg.Ale ender godt.Du er sterk, du er kreativ du der deg selv stå på!

    2. Gode ord som varmer hjertet til en mor. Fortsett og stå der fremme Sigurd! Tenk hvor mange som ser på deg som en god rolle-modell! Fortell og spre forståelse. God sen-sommer til deg fra Røyken!

    3. Sigurd, du er så god! Har så veldig lyst til å gi deg en klem. Vil ikke at du skal være lei deg. Fortsett med å være full av kjærlighet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg