Slik lavet jeg kaken/ So I made the cake!…

English version at the bottom of the page

Instagram: sigurdstorm

Når en virkelig Barbie har bursdag, da er det ikke annet å gjøre!…

 

Min vakre venninne Eva-Britt Ytterland. Tiaraen ble hun pent nødt til å bære denne kvelden 🙂

 

 

 

Slik gjorde jeg det:
Du forventer ikke at det skal være en sjokoladekake under en slik krem, men det slo an! Flere lag med sjokoladeglassur hadde jeg mellom lagene og jeg brukte både en stor og en liten kakeform

 

 

Ken hadde opprinnelig mavebelte og sløyfe i sølvfarger, dette måtte jeg jo gjøre noe med!😀

 

 

Slik laver jeg perfekte sløyfer! Se evt. min instagram fra julen for å se det mer detaljert 🙂

 

 

Perfekte sløyfer knyttes ikke, de er ren fake! 😉

 

 

Ferdig: Dessverre har jeg en tendens til å piske kremen litt for mye og den kunne nok vært litt mer rett, dersom jeg hadde mer tid og ikke måtte ut og inn av bilen

 

 

Eva-Britt strålte, da jeg ankom med kaken 😍😀

 

When a real Barbie has birthday,I had to make a pink cake. My beautiful friend Eva-Britt Ytterland.
This is how I did it:
You do not expect it to be a chocolate cake under such a cream, bit it was eaten!
Ken`s originally bow tie and belt had in silver color, I did something about that.
This is how I make perfect Bow tie. See my instagram from Christmas to see it in more detail 😀
4 kommentarer
    1. Anonym: Merkelig at du ikke heller henger deg opp i de skrivefeilene jeg har som faktisk er feil. Vi kommer nok fra ulike steder. Er det noe mer, burde du heller ha en avsender enn å være feig. vi burde alle stå for det vi mener!

    2. Anonym: Alle skjønner hva jeg mener uansett rett eller galt. Slutt og irriter deg! Jeg burde ikke bety så meget for deg! Tør du ta denne diskusjonen “face to face” liksom …

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg