Nå forandrer jeg til høst /Changing my home for fall

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

 

Nå er jeg i gang med å skifte ut alt det rosa og lilla til sort og grått.

Rosene fra lysekronen i spisestuen tas nå vekk…

 

 

Nå skal alt det rosa og lilla byttes ut med sort og grått. Det gir en mer rolig og klassisk stemning, før det braker løs hos meg i desember!

 

 

Her er kartongene med pynt til høs-treet mitt. (Det er som å ta frem “en vanlig mengde juepyntl”) :)) Treet består av en stor bjørkegren jeg har malt hvit!

 

 

Mange detaljer henges opp. Blandt annet gamle klokker og solbriller. Det kommer mer i dagene fremmover 🙂

 

 

Now I change the colors of my home to fall. I bring out many details that will hang on my tree in fall. The tree is a big birch branch. More pictures the next days 🙂
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg