Høst bordet mitt/ My Fall Dining table

Instagram: sigurdstorm                                                                   .

English version at the bottom of the page

For mitt vedkommende holdt det å ha “Skrik” på serviettene … 🙂

Bordet er ganske enkelt De gamle talerkenene med roser og markblomster har jeg med meg fra mitt barndomshjem. De passer fint inn med farvene frra høstbladene…

 

Her har jeg brukt løvblad som lå på bakken i Botanisk have.

Linduken har jeg strøket sånn halvveis, så noe er faktisk overlatt til tilfeldighetene 😉 Det heter seg, at lin godt kan være litt “krøllete”

 

 

Serviettene er kjøpt på Glassmagasinet. De og flere Munch motiver er også å få tak i på Munch museet 

 

 

The table is decorated simple. I’ve used plates from when I was small and I bought napkins with “screams” of Edvard Munch 🙂

2 kommentarer
    1. Så delikat! Vakre glass! Jeg kjøpte gullbelagt bestikk i USA . Tåler oppvaskmaskin, og er veldig dekorativt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg