Da er kalenderen i gang! My calendar is running 😊

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Genseren jeg har på meg på bildet og gjennom hele episoden er fra Dale of Norway. Dale har fantastisk mye fint! se her: https://norwayshop.com/en/27-dale-outlet?gclid=Cj0KCQiAmITRBRCSARIsAEOZmr5IBvSIdWg9R5uhrNicOrMBuVc3vKJPTwO_T8rtqUsI9YGaN4jniK4aAszXEALw_wcB

 

 

Dette har vært en reise, en utrolig morsom reise, hvor dagbladet ikke bare har latt meg gjøre  morsomme og givende ting, de har også trodd på meg!

 

 1. Episode i julekalenderen jeg har produsert med Dagbladet, er produsert med en gjeng utrolige unike gutter! 🙂 Dagbladet.no  kl 20. hver dag.  Det er veldig rart å føle seg yngst i en gjeng, – hvor jeg nesten kunne vært faren til hele gruppen! LOl! :-))) Men jeg er den mest barnslige uansett! 

I dagene fremover kommer kalenderen til å gå på Dagbladet.no  .   Jeg kommer til å skrive noe i forkant eller gi mer utfyllende forklaringer til noe jeg mener kanskje må ha noen flere ord eller informasjon jeg ønsker å gi. Ellers er det bare å legge meg til.., stille spørsmål under innlegget, så vil jeg prøve å svare så godt det går 🙂

Bildet nedenfor er fra episode 1.

 

 

Her sjekker en av “drømme-fotografene og jeg ut hva stangen i døråpningen hjemme hos meg tåler. Vi veier omlag 170…kg til sammen. Vi måtte vite at den tåler ulike ting som skal dingle her i kalenderen…  🙂

 

Lenke til kalenderen: https://www.dagbladet.no/nyheter/sigurd-er-norges-julekonge—dette-kommer-til-a-bli-en-jul-uten-sidestykke/68937021

 

 

Bildene nedenfor er fra et av de utolig hyggelige møtene med Dagbladet vi hadde i forkant av prosjektet! :)))

 

Fra høyre: Jørgen Gilbrant,  Håkon Eikesdal, Carl Fredrik Ullerø og ved min side er alltid Endre Vellene 🙂

Give Me Five! 😉

 

In the days ahead I will provide some complementary information where I feel it's missing something. It's quite possible to ask me questions here, so I'll try to answer as well as it goes.
In the picture, the wonderful boys in Dagbladet.no 🙂

 

The calendar: https://www.dagbladet.no/nyheter/sigurd-er-norges-julekonge—dette-kommer-til-a-bli-en-jul-uten-sidestykke/68937021

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg