Det er en liten håndfull selvironi :) / Irony…

 

 

 

 Erlend Elias og jeg på tur. Klart jeg har selvironi 🙂 og det er helt klart det blir litt ironi gjennom disse episodene!

I skogen i episode 2.  hadde jeg igjen en jakke fra Dale of Norway.  Denne jakken er i utgangspunktet jentemodellen. I morgen bruker jeg gutte-modellen i rødt hvitt og blått.

http://daleofnorway.com

 

 

I episode 3 kom min skjønne venninne Eva-Britt Ytterland innom. Selv om hun i denne videosnutten med hundene kanskje virker rosa og blond, er hun en av de klokeste og fine menneskene jeg kjenner 🙂 Hundene var for øvrig ikke i bagen da den ble senket ned. Jeg stod i bakgården og sørget for at hundene bare satt i bagen den siste meteren på vei ned. Men at Eva- Britt ønsker en slik heis, er helt realistisk! 🙂 Hundene hennes heter by the way: Barbie og Sindy hehe

 

 

De små Barbie videoene er filmet av meg men min iphone og er ment som en liten tanke jeg gjør meg i ulike situasjoner 🙂 I kveld drar jeg til Jenny Jensen. Jenny er blant annet kjent for sin gjennomførte veldig hyggelige jul! Men i år reiser Jenny bort med familien på julaften, så hun har ikke pyntet like mye som hun pleier. Jenny er et friskt pust! Artig, veldig interessant og utrolig søt 🙂 

Denne lenken er til Dabladet.no. Her kommer episodene  rundt kl 20 hver dag: https://www.youtube.com/watch?v=NMnPagxPhCM

 

Episode 2. The jacket I wear on is from "Dale of Norway". Dale is one of my favorite brands!
The little videos with Barbie are filmed by me and are based on some thoughts I make on my way.
Episode 3. The dogs of my friend Eva-Britt Ytterland, did not sit in the baby on my way down. They were only in the bag the last way down :)I have some irony through the series 🙂

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg