Treet begynte å brenne! 🔥 My tree started to burn

 

Kun få timer etter at Eli Hagen forlot meg, begynte treet å brenne 🔥

 

 

I episode 6. som  snakker jeg bl.a. om at man bør ha vann tilstede når man brenner levende lys. https://www.youtube.com/watch?v=qO8xXJPbLgk

 

Eli er på besøk hos meg i denne episoden og hun har akkurat gått, når jeg tenner treet for fotografen og det begynte å brenne.

Jeg fikk raskt tatt tak i pynten som brant og jeg kastet på en klut med vann der det brandt i treet. En som var til stede klarte så vidt å få med seg øyeblikket. Det kunne gått riktig galt

 

 

Dessverre knuste en lysestake da det pågikk 🙁 Jeg hoppet opp på en stige og stigen skle på gulvet og traff en stol som igjen traff lysestaken

 

Eli forteller selv om sin barndom med juletre og levende lys i denne episoden

 

Noe av pynten i treet jeg snakker om i episode 6.

 

 

 

After Eli Hagen visited me, my tree began to burn. It brought a candlestick that broke, but luckily it went well. Episode 6 is coming soon. Dagbladet.no 

https://www.youtube.com/watch?v=qO8xXJPbLgk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg