Her finner du den flotteste juletrepynten!

Instagram: sigurdstorm  

English version at the bottom of the page

 

Det finnes ingen leverandør som kan måle seg med  Shishi i Skandinavia, det synes i hvert fall ikke jeg! 

I kveldens episode avslører jeg hvor jeg finner den flotteste pynten! Shishi er leverandør  av den vakreste dekoren og de igger på Skøyen i Oslo. De har nok mye av den vakreste julepåynten i hele Europa! 

 

 

Shishi leverer bl.a. pynten sin til Shishi blomster og til interiørforretningen Cornelias hus i Paleet i Oslo

 

 

Det røde er tilbake, men også pynt i gull, sølv og mer naturmaterialer blir levert fra Shishi

 

 

Shishi har også andre ting enn til bare trærne. Her er 2 svaner, mitt yndlings-dyr så lenge de ikke freser og holder seg på avstand! 🙂 Episode 7 fra mitt besøk på Shishi kommer ut kl 20:00 på Dagbladet.no   Shishi home page: http://www.shishi.ee

 

 

Shish, Home of beauty! The most beautiful Christmas decorations and ornaments. See episode 7 of my Christmas calendar when I visit Shishi at 20:00 on Dagbladet.no

Shishi`s home page: http://www.shishi.ee

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg