Fikk størst seertall!… 😀

 

Et av de aller første tv innslagene jeg hadde med jul, var åpnings-episoden til Herlige Hjem på Tv Norge og FEM i 2011. Denne episoden ga kanal FEM sitt største seertall noen gang. Dette resulterte i at episoden har blitt sendt i reprise flere ganger hver jul. Episoden har blitt vist noen ganger alledere denne julen og blir også bl,a. vist i Tyskland, Belgia og Sverige. I kveld kommer den kl 01:15 på kanal FEM. Innslaget  er fra den forrige leiligheten min

 

Da jeg forleden skulle gjøre om spisestuen min til rødt, måtte det hvite treet bort. 

Mi venn Johannes Brun og jeg dytter det ene treet mitt rundt som en campingvogn 😀

 

 

 

Utrolig at alt gikk greit. Lysekronene var et problem. Dette treet er nesten 3 meter… 

 

 

Svibler med kunstig sne rundt seg 🙂

 

 

Dette gjøkuret er jeg veldig glad i

 

 

Opp trappen i biblioteket ligger det lille “røkeværelse”. Alltid hyggelig når vennene mine bruker dette 😀

 

 

Om kvelden… Jeg har flere trær på utsiden 🙂

 

 

Redecorating my living room. See my blog from sunday) My friend Johannes and move one my tree from the dining room to the library.
Pictures from the library.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg