Den siste episoden…/ The last episode…

 

Julenissen vekker meg om morgenen så tar jeg en tur innom Pascal før jeg setter i gang med hvordan jeg feirer julaften

 

 

Kjære alle sammen, ha en riktig god jul tusen takk for at du har fulgt meg! 🙂

 

 

Julenissen spilles av skuespiller Hagbardur Valsson. Han spilte også rolle som engel i episode 8 samt tyv sammen med meg i episode 23 i går. 🙂

Jeg kommer en liten tur tilbake før Nyttårsaften… 🙂

 



This is the last ... episode of my Christmas calendar. Santa Claus wakes me up. Hope everyone gets a merry Christmas.
Julienissen is played by actor: Hagbardur Vellson.
I'll be back a little back before New Year's Eve ... 🙂
2 kommentarer
    1. Så koselig Julekalender Sigurd, det har vært så gøy å følge med! Jeg håper det blir ny til neste år! Og tusen takk for alle tips du har delt med oss 🙂 Jeg ønsker deg og dine en riktig God Jul og et Godt Nytt År, hilsen oss på Hurum

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg