Jeg gjør det hele året/ 😊 I do it all year round

Bloggen oppdateres 3 ganger i uken. neste innlegg. lørdag 6. januar.

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Etter tv og medie innspillinger gjennom november og desember, er jeg fremdeles ikke ferdig. Nå skal det tas bilder som brukes i tidsskrifter til neste desember.Så jeg har ikke begynt å ta vekk julen helt enda. Så her kommer et lite tilbakeblikk fra et tidligere innlegg

Her er uroen på kjøkkenet mitt. Slik var den i julen og sånn… blir den i januar

 

 

Veldig mange drar frem de fine tingene til jul og påske, jeg gjør det hele året!…

 

 

1. I taket på kjøkkenet mitt har jeg hengt en tønnering. Kjettingen kjøpte jeg i jernvaren.

2. Jeg kjøpte en trollgren i en blomsterforretning som henger i midten av ringen

3. Lysslynger bruker jeg til ulike ting hele året. Her skal jeg dekorere tønneringen med lys og pynt.

4. Da er trollgrenen og lysene er satt opp.

 

 

 

5. Av ståltråd lager jeg små S kroker til å henge pynten i fra både tønneringen og kjettingen. Jeg henger også pynt i trollgrenen.

6. Dekoren. Ulike detaljer man liker og titte på tar seg godt ut når de sentreres på et sted. Det gir et ryddig fint utrykk! For anledningen har jeg valgt tema i sort, alleminiumsfarve og noe hvitt.

 

 

 

Ferdig 🙂 En slik ring kan også males, henges på barnerommet og dekoreres med leker…

 

 

I´m decorating through the whole year. Here I have hung a barrel ring in the ceiling. As simple as this
4 kommentarer
    1. Hei Sigurd!!
      Det har vært så utrolig morsomt, spennende og koselig og følge din julekalender. Jeg har hatt så lyst til å kjøre i gaten du bor bare for å se juletrærne på ballkongen. He, he. Har ikke det da, men juleinspirasjon har jeg fått enda jeg er mega-julete selv. Takk for gode ideer, måtte faktisk finne fram min gamle Barbie. Jeg tok på henne rød smashi julekjole og satte henne på hyllen på badet med små mini-gaver rundt. Julen er jo nesten over, det er 13.dag jul i dag så juletrærne hos oss, de to siste inne, blir tatt ned. Men søren også, man trenger jo ikke å slutte å pynte litt. Nå må man jo ha litt vinterpynt som jeg kaller det. Takk for inspirasjon! Vinterklem fra Elin (-:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg