Leter etter kvinnen som vil bære frem et barn…/ looking for the mother of “our/my” child 😄

At jenter på 25 år henvendte seg til meg, var kanskje det mest vanskelige!

Dette innlegget skrev jeg i fjord. Jeg fikk noen henvendelser og valgte ut en jeg ville gå videre med. Det viste seg imidlertid at hun ikke kunne bli gravid. Livet mitt tok en helomvending i mars 2017, da jeg kom utfor en ulykke,  så prosjektet ble lagt på is. jeg klarte ikke å gå videre! MEN NÅ ER JEG TILBAKE!

 

 

Tusen takk for all støtte og gode ord jeg fikk sist! Det er sikkert noen som har reagerer på at jeg er så åpen og personlig, men det spiller liten rolle dersom resultatet blir et barn! 🙂

 

 

Jeg ønsker å henvende meg til deg eller dere som kjenner en singel kvinne som ønsker barn! Jeg ønsker å ha en mor til mitt eventuelle barn. Derfor ønsker jeg å ha en ordning hvor man deler omsorgen 50/50!

Kvinner “fleiper” stadig ang. at vi kan få barn sammen… Nå er det ikke tull lenger!  Min tid renner også ut dersom jeg ikke setter i gang nå, jeg vil jo heller ikke være spedbarns-forelder når jeg er 60!

Jeg har en lege som hjelper meg med prosessen, da er oddsen mye større! 

 

Bidene er av meg:

 

 

Genetisk fungerer jeg faktisk som en okse 😆. Jeg blir veldig sjeldent sliten og jeg er aldri syk! 🙂  Jeg er full av energi og liv og jeg er sikkert litt gæren som legger dette! 

;-)) Utenom det er jeg omsorgsfull, jeg har empati med andre og jeg er veldig åpen, noe som kanskje skinner igjennom her!. Jeg kan knekker sammen i gråt og jeg innrømmer gjerne at jeg er svak! Da er man visst sterk, har jeg hørt… og det er jeg også!  😉 Men jeg er også ydmyk og reflekterer stadig over hvorfor jeg fremdeles får være her, når mange faller fra… – Jeg er nok veldig unorsk… og halve meg er jo faktisk fra de Østeriske alper 🙂 

Jeg er homofil, noe jeg alltid setter ord på i medie, tv sammenheng og alle steder jeg er. Dette til tross for at folk skjønner det, men det er så viktig for meg å sette ord på det,  da føler folk seg nærmere og de kan lettere stille de spørsmålene de ønsker … Jeg er singel og det er også grunnen til at jeg vil gjøre det på denne måten 🙂

 

 

Hvor er du…? Kvinnen jeg ser etter må ha en stabil plattform i livet og være frisk!  Målet er å møter å se om vi har noenlunde samme verdigrunnlag.  Til dere som svarer meg, vil jeg selvfølgelig gi mer utfyllende informasjon og hun MÅ, bo i Oslo! kun seriøse henvendelser. Del gjerne innlegget 🙂 

Dersom du eller en du kjenner synes dette virker interessant, tar jeg gjerne i mot svar på Facebook-Messenger eller til:  [email protected].

 

Savnet etter et barn er stort, jeg ønsker så gjerne og ha en jeg kan elske for alltid…

 

I denne episoden hinter jeg… om mitt ønske som ikke kan tilfredstilles her og nå!…

In the episode 19 of my calendar at Dagbladet.no, in Christmas, i told one of my biggest wish…

I address myself to the one who could imagine having a child with me. I know a doctor who helps with the process. I 

I want to share the care fifty/fifty. If you find it interesting,contact me at Messenger or mail: [email protected]

I will give you more information!

 

 

8 kommentarer
    1. Kjære Sigurd, så glad at du ikke har gitt opp, stå på, den rette kvinnen er rett rundt hjørnet skal du se, lykke ti
      l, klem fra meg!!

    2. Jeg ønsker deg alt godt videre i søken etter den rette babymama 💕
      Det er så hyggelig å se alle dine flotte bilder fra ditt nydelige hjem 🌸😍
      Klem Laila 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg