Hun er best! 📸 She is the best 📷

 

Høst hos meg. Hun har tatt bilder for en rekke bøker, interiørmagasiner og andre blader og prosjekter over mange år. Hos meg har hun fotografert flere reportasjer opp gjennom tidene. Andre fotografer har vært flinke og det har blitt mye fine reportasjer, men når Mona Gundersen kommer, da vet jeg at det kan ikke kan bedre!

 

 

Mona Gundersen bare smiler når jeg ser på henne og ironisk  sier:, “Du kan jo ikke ta bilder”, 😆  vi har samme humor og deler et øye for detaljer. Når kameraet står klart, og jeg har stylet ferdig, er det likevel mulig at Mona ser gjennom linsen /monitoren og og sier.. “nei skyv den litt mer dit, der stikker det en ledning frem, eller Åhhh det lyset må tennes”. Vi har begge et godt øye for detaljer og det henger med til historien at vi tilfeldigvis også har bursdag samme dag, nemlig 30. Mai 

 

 

 

Mona Gundersen er selve grunnen til at jeg helt frem til i går,  hadde jul i et par rom… Hun er har vært svært opptatt med andre prosjekter, men klart jeg ventet på akkurat henne. Kun det beste er godt nok! 🙂  Bildene som ble tatt frem til i går, er julebilder til reportasje som kommer i november. Jul man ser i blader som kommer ut i (oktober) november og desember, er tatt”et år” i forvegen!

Bildene over er fra en reportasje Mona tok hos meg for noen år siden. Jeg tror ingen ting her går ut av mote…

 

Until yesterday I stil had some of my Christmas in my home… I have been waiting for the photographer: Mona Gundersen. She takes the best pictures. The pictures will be in November. The pictures above have Gundersen taken with me a few years ago

6 kommentarer
    1. Så lekkert og lyst! Hvor har du fått laget den glassmonteren som Barbie står i? Tenker at litt nyutsprunget løv og noen påskeegg kunne se fint ut der.

    2. Anita J: Hei Anita 🙂 Ja det hørtes fint ut! Du jeg har skåret ut glasset selv og limte det sammen, men det kan du be en glassmester gjøre. Eller gå på IKEA, de har så mye fine glass-vaser man kan bruke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg