«Husk at jeg ikke kan noe om interiør »💡😳

Hver gang jeg tar et bilde av interiøret hos Johannes Brun og Jens Lampe, skal alltid Johanne minne meg på at han ikke kan noe om interiør!… 😳

 

 

Johannes Brun vet kanskje mer om Madonna enn de fleste av oss, men hver gang jeg roser interiøret deres, ja da forsikrer han meg om at han ikke kan noe om interiør!…  

Selvfølgelig er Madonna med i maleriet nedenfor!

 

 

Johannes er jo er INTERIØRGURU! :)))

 

 

🙂

 

 

Her med Johannes og Jens  sønn Prikk! Sjeldent at jeg klapper så mye på hunder,  angsten brer seg litt i meg 😅 Men Prikk og jeg er faktisk ganske likt kledd i kveld…

 

 

Når vi har “kreative kvelder”, elsker Johannes og ha storskjerm. Jeg tor han liker å tenke at jeg er 20 personer… og det er jeg kanskje litt… 😂

 

 

Vi klarte å tømme denne baren…

 

 

På et eller annet tidspunkt, glemte vi det vi drev med…

 

 

Plutselig danset vi til alle de gamle Kylie og Madonna låtene og midt opp det hele trodde vi at plizingen rundt oss,  📸 var en lyspære som gikk, men det viste seg imidlertid å være en nabo som tok bilder av oss fra utsiden Lol… 😂   

 

 

Her har Johannes et dansekurs.  Vel…jeg deltok ikke på det … 😂

 

 

Etterhvert glemte vi det vi drev med, men sånn er det bare av og til 😳😂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg