Krystall og plastikk…/ Crystal and plastic …

 

 

Under det ovale speilet i taket, har jeg en 18 armet lysekrone. Den er veldig stor og det er viktig å huske at lysekroner sjeldent blir for store. Det er mye verre når de er for små! 🙂

 

 

Maleriet er malt av meg og her har jeg hengt på et par vinger jeg har spraymalt litt med sort

 

 

Speilet er også laget og designet av meg. Fult av små prismer, perler og glitter preger toppen 🙂

 

 

Døren i enden av hallen er belagt med speil. Over fortsetter speilet og listverket går rundt slik at det ser ut som et høyt gammelt speil

 

 

Over en dør henger et gevir i hard plast. Synes dette rensdyr-hodet i sølv er skikkelig kult!  :))

 

 

The roof has an oval mirror. The painting is painted by me and I have designed and made the mirror myself. I have embellished the top with prisms, pearls and glitters
4 kommentarer
    1. Gud så lekkert, ser at du har glamouren fra 1980-tallet når du hadde opptreden for Great Garlic Girls. Jeg og min mann var på flere av deres show og var “fan”. Håper du viser frem noe av haute couturekjolene fra tiden på scenen også. Ha en strålende fin uke. Klem fra tidligere fan av GGG. Klem Anne L.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg