Mine påskeforberedelser 🐥🐔 / My Easter Preparations

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

 

Påske-kassene mine med pynt, tilsvarer nok hva vanlige folk har med julepynt … Påskekluten har min Mor strikket til meg 🙂 

Her er jeg i full gang med å styke løperen til kjøkkenet 🙂

 

 

 

Det er alltid like hyggelig å ta det frem etter et år 🙂

 

 

Jeg skal dekorere påsketreet mitt i biblioteket, samt påskegrener til kjøkkenet, her har jeg kun fått opp et egg… 😅

 

 

I treet skal jeg ha sisse sukkertøy-kjedene :))

 

 

 

Den spansk Barbie´n stå nå plassert med påskekjole i glassmonter og det blir masse annen pynt 🙂

 

 

Gule fjær fra Panduro hobby og sjokolade-harepuser :)) Flere bilder senere 🐣🐤

 

Some photos from my Easter preparations. Done result coming later
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg