“Påsketyvene” 💣💥/ Easter thieves

 

Han er “sulten”! 😬

Til de som ikke skjønner hvorfor jeg legger ut denne advarselen. Jeg ble utsatt for et forferdelig overfall rett før påsken i fjord. gjerningsmennene var ute etter diverse ting, men de hadde nok en viss anelse om at det ikke var enkelt og komme inn til meg når jeg er bortreist. Derfor gjorde de det like gjerne når jeg var hjemme… 

Ingen vits å prøve å komme inn her… 

 


 

I tillegg til overvåkningskameraene jeg hadde fra før av, har jeg nå flere skjulte kameraer man ikke legger merke til! Disse står på opptak hele tiden!

 

 

Jeg har også fått montert en liten skjerm ved hoved-døren som tydelig ser hvem som står utenfor og det er ikke lenger mulig å stå helt på siden, da vidvinkelen viser alt. Jeg kommer uansett aldri igjen, til og åpne for noen jeg ikke kjenner!

 

 

…Sist, men ikke minst… Når det tilsynelatende ser ut som at jeg ikke er hjemme har jeg nå arrangert denne nye vennen min som oppholder seg i den delen av leiligheten som grenser mot hoved-døren! og han er “sulten” for og si det slik! Så jeg foreslår at de som vil prøve og ta seg inn til meg heller går videre! 😬😱

 

 

Det er vondt å måtte vise hvordan jeg er nødt til å sikre meg. Jeg har selv valgt å ha et hode i media, men det er kun fordi jeg ønsker å inspirere. Tro meg hadde det ikke vært for de fantastiske tilbakemeldingene jeg får fra så mange av dere ang. inspirasjon, så hadde jeg heller selvfølgelig valgt og ikke ha hodet der ute. Ja jeg viser mye fra hjemmet mitt! – hva jeg laver, produserer, ominnredning og hva jeg designer, men jeg synes  likeveljeg har måttet tåle i overkant, da jeg ble overfalt

Overfallet. Her er innlegget: http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

Jeg håper alle har låst dørene sine og får en fin påske!  God påske til alle snille 😊😀😍😚🐥☀ 

 

 

After the attack I had, I need to tell perpetrators that I have received several cameras filming all the time. In addition, I have a TV screen at the main door and a new friend who is constantly at home! So I suggest you go ahead … WOFF WOFF! 😉 Happy Easter to all kind people :))

The assault: http://sigurdstorm.blogg.no/1489942494_a.html

Happy Easter all good people 😊😀😍😚🐥☀

4 kommentarer
    1. Huff skjønner deg veldig godt. Man blir veldig sårbar og det du opplevde var veldig traumatisk. Hadde innbrudd hos meg mens jeg sov og de fikk med seg mange kjære ting herfra. Håper det går bedre med deg etterhvert men vondt er det at andre tar seg inn og utøver vold i sin helt private sone. Sender deg en styrkeklem🐯🦁🐻

    2. Jeg har full forståelse for din avgjørelse selv om det kanskje er veldig slitsomt. Ikke glem at du inspirerer mange rundt deg med det flotteste hjem og det du brenner for. Ikke glem at du er sterk og modig som tør å stå fram slik som det du gjør. Jeg takker og setter pris på du også følger meg på instagram. Det varmer:) Riktig god påske til deg også. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg