Hvorfor er påsken en “kasteball”..😬🐥 / Easter is “unfair”..

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Det er noe galt med kristendommen. Markeringen av Jesus bortgang/oppstandelse blir slengt frem og tilbake som en fotball med ulike datoer hvert år 😳😬 Slik er det ikke med Jesus bursdag, julen! 

At denne markeringen har med månen og solen og noe greier å gjøre slik at datoen forandrer seg hvert år, er teit og noen burda tatt takk i dette for maaaange år siden. Man burde ha regnet seg tilbake til hans bortgang og satt den datoen for lengst! For meg som er troende, er dette med på og gjøre det useriøst! for ikke å snakke om at vi topper det hele med masse små kyllinger! 🐥🐥🐥🐥🐥 😅  Jeg lurer faktisk på om jeg skal ringe Erna Solberg eller Trump og be de en gang for alle finne den datoen da han stod opp!  Høres ikke det bra ut..? 😀 I følge Trump selv, har ingen annen president utført så mye som ham, så jeg tror han kan være rette mannen…. 😂

Men misforstå meg rett, jeg elsker påsken ass  😀 blir bare litt irritert av at den er en “kasteball”. Datoen vi dør er datoen vi dør, man kan uansett ikke skylde på månen og solen!

I spisestuen  har jeg lagt på påske-duk, gule stearinlys og påskeliljer.

 

 

Gulfarve gir en assosiasjon av sol og glede. 

 

Utenfor vinduene mine har jeg også alltid dekor til de ulike sesongene

 

 

For anledningen er det to ulike glass og krystall-fat og påskeliljer. Gulfarven er nydelig mot den lyserosa og mintgrønne gårene i bakgrunnen

 

 

Kjøkkenet

 

 

Dette gir meg den litt gammeldagse påskestemningen 🙂

 

De fleste eggene er malt av meg

 

 

Disse eggene malte jeg da jeg var 7 år 🙂

 

 

Et fat med sitroner og bananer pluss en kylling er i grunnen nok til å pynte opp et et helt rom 🙂  Hønen er gjenvinning fra Indiska!

 

I do not understand that a date for Jesus's death may change from year to year.😬 This is just stupid and it should have been found a date to mark Easter every year! Think I'll ask Trump if he can fix this! According to him, has no other president accomplished what he has done, so he must be the man ...😂
The dining room has Easter tablecloth, yellow candles and flowers.🐥 
Outside, I also yellow daffodils
The kitchen has several Easter detail and I have painted most at dwelling when I was a child 🙂
2 kommentarer
    1. Vet du hva Sigurd…jeg har aldri kommet på det du sier…at Jesus ikke har en fast dødsdag….men du har jo helt rett!! Er en syndig kristen….men jeg synes kyllinger er søte😊🐥🐣🐤🐤🐤🐥🐣😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg