Slik unngikk vi sneras hele påsken!/ Avoiding The Snow Slides!

 

Vi var enige om at det var en ting vi ville unngå! Så da jeg dro til Hemsedal med min gode venninne Line Kristiansen, unngikk vi de farlige sneskred situasjonene på denne måten! 

Kreativiteten, estetikken og behovet for å skape er alltid med meg. Selv orker jeg ikke at folk holder på med for mye kamera. Så for å ikke plage noe passer jeg på at i stede for å ta bilder, filmer jeg noen sekunder her og der. Ønsker jeg bilder, tar jeg screenshot av filmene og stadig vekk blir det noen ekstra videosnutter jeg ikke var klar over kom med… Det er det gøy å sette dette sammen til en liten forevigelse av minnene!…

Denne videoen lavet og klippet jeg til Kylie Menogue sin nye sang “Dancing”, men dessverre er det opphavsrett på musikk som spilles offentlig, så derfor bruker jeg musikk fra et register tv og medie har lov å ta musikk fra. 

 

 

we avoided the dangerous snow, the whole Easter.
​Creativity is always with me, so I use to make a little movie...
 
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg