Slik ble det/ So It Went

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Gjensyn i kveld.

Tv Norge kl 19:30 i kveld. Hos Erlend Elias. Slik ble det!: 😍        På 4-stjerners middag i kveld kl 19:30, har Erlend Elias  Maria Montazami, Kjersti Buaas og Geir Schau på besøk 😊 Jeg dekker bordet under innspillingen. 

En del av stuen til Erlend:

 

 

Iført sin utrolig fine samedrakt tok Erlend Elias i mot sine gjestene i dette teltet 🙂

 

 

Temaet til bordet jeg dekket var Samisk kjærlighet. Det løste jeg med 5 nakne barbier på et stettfat sammen med flere bunad-søljer noen roser og selvfølgelig rosafarver…

Stolene til Erlend Elias går i en dyp rosafarve, så det ble naturlig å velge noe rosa. Løperen jeg brukte er i utgangspunktet et fantastisk langt skjerf

 

Dessverre klarte jeg å slette mine egne bilder. Så jeg har kun noen som ikke er så skarpe

Foto fra i går: Dette er noen av rekvisittene og koppestellet jeg brukte til bordet: 

 


 

I tillegg brukt jeg dekketallerkner, lysestaker med rosa lys, samt er speil midt på bordet. Damask-serviett til forrett/ hovedrett og en rosa i papir til dessert. Gjestene fikk en rose hver som igjen symboliserer kjærlighet. Her ser jeg at jeg har lagt serviettene på feil side, de skal ligge til venstre! 😉

Litt dårlig bilde dessverre 🙁

 

Maria Montazami, Kjersti Buaas og Geir Schau under middagen

 

 

Da opptaket var over, dro Erlend til med noe karsk-shoot-opplegg 😬🎵🎶🍸lol

 

 

I slaget 😊

 

 

Maria tar farvel 🙁

 

 

Husk tv Norge i kveld kl 19:30 :-))

 

 

 

Bordet:

 

 

Watch 4-stjerners middag tonight 19:30. Erlend Elias invites Maria Montazami, Kjersti Buaas and Geir Schao visit. I set the table and the theme was love. So it was. Some pictures from after shooting 😊 The theme for the table is Sami-Love!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg