“Det norske!” / “The Norwegian” ​

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Det ble vår på kjøkkenet etter at jeg passerte noen scilla i veikanten, jeg plukket med meg.

 

 

Med scilla på bordet, blå  pepita-rutete puter samt en og annen blå keramikk gjenstand rundt om kring ble det vårstemning på kjøkkenet

 

 

Ku-fløtemugger fra Willeroy og Boch. Ku- smørbrett med lokk fra postordre katalogen “Nytt og Nyttig”

 

 

 

Den gode gamle norske tallerken-rekken fremstår urnorsk med koppestellet. Her har jeg satt frem gamle tallerkener jeg har hjemmefra. Disse er fra Egersund. Danmark, Sverige, Frankriket og Tyskland  har også mye nydelig hvitt og blått porselen som kler disse hyllene. Vi føler det er “Norskt” 🙂

 

 

Lysekronen er for anlednngen pyntet med kunstige blå blomster

 

 

Vi nordmenn elsker jo det litt bonderomantiske… i hvert fall litt inni mellom… ; -)

 

 

I picked these blue flowers today. In the dish shelf, I have an old Norwegian dishes. pitcher is from Willeroy and Boch and the cow dish I ordered by mail order "Nytt og Nyttig". The chandelier I've decorated with blue flowers
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg