Lilli Bendriss forandret en del av livet mitt

 

Det er 8 år siden min Far forlot oss med kreft, men såret har enda ikke grodd. Jeg føler at Lilli fikk roet meg!  Jeg tror faktisk den smerten man får av å miste foreldre, er med på å gjøre en til et litt bedre menneske. Etter at Far døde er det flere situasjoner på tv og eller i livet jeg må snu meg rundt fordi jeg ikke takler det. – Jeg får mye lett smerter inni meg av å se andre lide eller situasjoner som rett og slett bare er urettferdige. Jeg knekker sammen mye letter enn før og venner er vant til å se meg gråte, eller være blank i øynene.

 

 

 

Noen få år etter Fars bortgang snaket jeg med Lilli om far. Kontakten hun fikk med energien hans har roet meg. Faren min vokste opp i alpene i Østeriket og mye ved hans liv og oppvekst er så utenom det vanlige at det fantes ikke tvil om at det var Far Lilli fikk kontakt med. Han kom med flere ting han ønsket og fortelle meg gjennom henne. At han var glad i min mor mine søsken og meg, tvilte vi aldri på, Far sa alltid at han elsket oss! Men det var så mye Lilli fortalte den kvelden som har gjort det mye lettere for meg og akseptere at mitt eget liv også en gang må ta slutt, fordi det tar ikke slutt! …

Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort dersom jeg ikke hadde hatt denne samtalen med Lilli!  Hun er lyset og han har så utrolig mange fantastiske sider ved sin personlighet :))

Bildet under et fra Lillis bursdag i fjord. Jeg la en haug med sjokoladehjerter rundt Lilli´s talerken 🙂

Etter overfallet/  After the assault: http://sigurdstorm.blogg.no/1492173108_u.html

 

 

After my father had 70 years of last week. He died of cancer and Lilli Bendriss got in touch with his energy and it has relieved my heart so much. I’m so glad I have Lilli 🙂

The assault: http://sigurdstorm.blogg.no/1492173108_u.html

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg