Open minded…

Nesten ikke til å tro, at det er i Norge! 

 

Mannen med stumpen, kjente vi ikke, men han likte å bli fotografert! …  😂

 

På after ski i Hemsedal generelt, er kulturen EKSTREM “open minded” for ikke og snakke om 1. mai weekenden som liksom er enden på galskapet! 😀

Min gode venninne Line Kristiansen går hvert år i Ku-drakt under denne avsluttende. Hun har hytte i Hemsedal og er uten tvil “Dronningen “av dette opplegget.

På bildet under har Radio 1. lagt merke til Line, mens hun blir melket… 😂🙈 Tror faktis det er selve radioreporteren selv som henger på Lines jur… 😀

 (I bakgrunnen står forøvrig to til av våre venner: I rødt, Vivian Mojlanen og “Minni mus”, Veronica Gundersen:)

 

 

 

Jeg for min del, var heller ikke beskjedent antrokket, men etter å bli gjenkjent, diverse kommentarer og blikk, (kun veldig snille og hyggelige) måtte jeg likevel trekke meg tilbake. Det ble rett og slett for mye for meg og jeg var for edru hehe.  Jeg satt meg i stede i restauranten og spiste 3 hamburgere :)), men jeg våknet til da jeg ble invitert med i garderobene på diverse champagne og shotter jeg egentlig ikke drikker!…  😀 Bildet under: Meg, Jonny Rønning  og Grethe Lillejord

 

 

På bildet nedenfor: Line før overgrepet!… 😂

 

 

Jeg fikser alltid en liten videosnutt fra diverse anledninger 🙂

Hemsedal kan anbefales på det sterkeste! Stavkroa er et After ski som er viden kjent i Europa! 😀

Bildet: Her sammen med min venn Johanne Brun 🙂

After skiing in Hemsedal is well known in Europe. Here my girlfriend Line performs as cow while she is being milked 😂… I always make a little video 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg