sommer inspirasjon/ summer inspiration

 

Instagram: sigurd storm

English version at the bottom of the page

Nå har jeg tatt frem sommer-pynten min og nå skal det lille bjørke treet pyntes

 

 

 

Når alt står ferdig, er det vanskelig å skjønne at det ska bort om en stund igjen. Men slik tenker jeg hver gang jeg gjør noe nytt… 🙂

 

 

Bilden her viser noen av gjenstanderne til sommertreet mitt 🙂 Opprinnelig er mye av dette kjøpt i desember, men jeg har et markant skille i årstider og skiller derfor ut gjenstander som skal gi meg minner andre tider av året og ikke bare til jul 🙂

 

Fatet er lavet gammelt Rosa er virkelig tingen!

 

 

I tillegg dekorerer jeg noen av lysekronene. Akkurat nå er det roser som gjelder.

 

 

Når de første markblomstene dukker opp i veikanten, da er jeg klar! Bilder kommer!

 

 

Now I'm decorating my home in a summer costume. Pictures is coming!
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg