Bursdagen min 💙/ “My Birthday”

 

 

 

 

 

De kliner hverandre inn med sjokolade, verre er det ikke 😉

 

 

I anledning bursdagen min, har jeg lavet en blå bursdag. Noen leker er som vanlig med i bursdagen min interiøret- Her styrer jeg et fjernstyrt helikopter i mens jeg tar bilder. # sekunder etterpå styrtet det inn i lysekronen og falt ned 10 cm fra kaken 😅

 

 

 

 

 

Spisestuen er dekorert i blå-toner og heliumballongene er for anledningen sjørøverskuter og ensfarvede blå. Donald figuren i bakgrunnen har jeg fra jeg var liten 🙂

 

 

Heliumbeholder til å fyle ballonger med har jeg kjøpt på Teknikmagasinet. slike beholdere har de nå også på Nille!

Kaken er bakt av meg og har en god porsjon humor i seg! 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Ellers har jeg brukt turkise og blå elementer som mugger, stearinlys, sugerør osv

 

 

 

For the reason my own birthday I have decorated with blue tones for this occasion. I have baked the cake with humor. Otherwise, I have found more blue elements like candles, jugs
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg